Thursday, July 2, 2009

ISLAMIC OUTREACH ABIM CHARITY WALK



Assalamualaikum,

Islamic Outreach-ABIM (IOA) akan menganjurkan " charity walkathon " pada 5 Julai 2009 (Ahad) bermula dan berakhir di 3402 Jln Ampang Hilir 2, 55000 KL ( map attached). Penyertaan terbuka kepada semua peringkat umur, bangsa agama dan negara. Yuran pendaftaran ialah sebanyak RM15 (dewasa) dan RM10 (kanak-kanak) . Peserta akan diberi goody bag, t-shirt,sijil dan medal kepada pemenang.

Pendaftaran boleh dibuat secara online di http://www.islamicoutreach.com.my/. Sila hubungi IOA di talian 03-4256 9822 (En Azlan Nayan) untuk keterangan lanjut. Bagi yang mempunyai kelapangan masa pada hari dan tarikh tersebut pihak IOA dengan sukacitanya menjemput semua pihak menyertai aktiviti ini - beriadah sambil beramal. Datanglah beramai-ramai bersama keluarga, rakan taulan dan teman-teman untuk memeriahkan lagi aktiviti yang berfaedah ini.

Walkathon amal ini ialah untuk mengumpul dana bagi aktiviti amal IOA - akan di salurkan kepada anak yatim dan miskin, saudara baru, orang asli, pesakit-pesakit di hospital & golongan OKU.

0 comments:

Post a Comment